19 Nisan 2024 Cuma
Ana SayfaVideolarBasın ToplantılarıEdonia Garden projesi "60 ay 0 faiz"le satışa sunuldu

Edonia Garden projesi “60 ay 0 faiz”le satışa sunuldu

Kar Yapı tarafından Pendik’te hayata geçirilen Edonia Garden projesi, lansmana özel banka kredili ödemelerde yüzde 20 indirim ve liste fiyatına 60 ay 0 faiz kampanyasıyla satışa sunuldu.

Hazır beton,kreç,yapı kimyasalları gibi geniş ürün yelpazesiyle inşaat  sektörüne  üretim yapan Kar Yapı, İstanbul’daki ilk konut projesini düzenlenen lansmanla satışa çıkardı.

“Proje arsa hariç 120 milyon lira değerinde”

Kar Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Şenol Üçüncü, lansmandaki konuşmasında, projenin arsa payı hariç 120 milyon lira yatırım değerinde olduğunu söyledi.

Daireleri 2019 sonunda teslim etmeyi planladıklarını anlatan Üçüncü, “Bizim prestij projemiz. 388 konut ve 12 ticari üniteden oluşan projemizi lansmana özel fiyat ve seçeneklerle satışa sunuyoruz. 4 bloktan oluşan projenin 2’sinin kabası bitti, diğerlerinin de temeli atıldı. Projemizde daire fiyatları 1+1’lerde peşin 199 bin 500, 2+1’lerde 299 bin, 3+1’lerde peşin 435 bin liralardan başlıyor. Liste fiyat üzerinden firma bünyesinde yüzde 25 peşin 60 ay 0 faiz kampanyamızı düzenliyoruz. Ayrıca 4 bankayla anlaştık. Bunlardan da yüzde 20 peşin olmak üzere gerisi izin kredi kullanılabiliyor.” dedi.

Üçüncü, ileriki dönemde kullanmayı düşünüyoruz arsa stoklarımızı. Pendik’de yine yapmayı hedefliyoruz. KDV oranlarımız yüzde 1. Net brüt olanları 68 metrekare 1+1’lerde net 45 metrekare büyüklükte. Kampanyamız da belli sayıda konutla sınırlı.” şeklinde konuştu.

“Projelerimizin devamı gelecek”

Kar Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Erol Üçüncü ise konut sektöründeki 3’üncü projelerini hayata geçirdiklerini belirtti.

Birçok sektörde faaliyet gösterdiklerini anlatan Üçüncü, “Şimdi bu projeyi hayata geçirdik. İstanbul’da da ilk konut projemizi yaptık. Sadece bununla sınırla kalmayacak. Arsa stoğumuz var. Projenin devam gelecek.” diye konuştu.

“Proje şu anda yüzde 30 kâr yaptı”

Kar Yapı Pazarlama ve Satış Müdürü Güven Uşak ise bölgedeki projelere oranla fiyatların uygun olduğunu söyledi.

Projenin çevresinin yollarla dolu olduğunu aktaran Güven, “Yeni yol yapımı devam ediyor. Bu da yatırım değerini artıracak. Havalimanına yakınız ancak güzergahında değiliz. Yani uçak sesi falan yok. Etrafı yollarla çevrili. Fiyatlarımız da çok uygun. Daire planlarında ölü alan yok. Bazılarında dolap çok ters gelir. Bizimkinde öyle bir durum yok. Örnek dairemiz hazır. Müşterimiz gelip görebiliyor. Çok güzel dönüşler alıyoruz. Dışa bakan daireler. Birinci kattaki dairemizde açık alana bakıyor. 14 dönüm arsa alanımız var. 8 dönümüne yakını iş alanı. 5 mimar peyzajı çalıştı. Şu an alanlar yüzde 30 kar yaptı.Teslimde daha da artacak ” değerlendirmesini yaptı.

Edonia Garden daire tipleri, sosyal alanlar ve konum

Edonia Garden’da bloklar 10’ar kattan oluşuyor. Projedeki dairelerin büyüklükleri brüt 62,49 metrekare ile 147,41 metrekare arasında değişiyor.

Geniş sosyal donatı ve spor alanlarına sahip projede açık yüzme havuzu, fitness merkezi, hamam, sauna, buhar odası, açık ve kapalı çocuk oyun alanları, kafeterya ve süs havuzları gibi alanlar bulunuyor. Ayrıca, 2 katlı kapalı otopark ve her daireye bir araç hizmeti de sunuluyor.

Edonia Garden projesi, Marmara Üniversitesi Hastanesine 1,5, Sabiha Gökçen Havalimanına 3 ve hızlı feribota 7 kilometre uzaklıkta bulunuyor. Proje ayrıca hızlı tren, Marmaray, Pendik Marina, Tuzla Marina ve Şeyhli metro istasyonu gibi ulaşım akslarına da çok yakın konumda yükseliyor.