23 Nisan 2024 Salı
Ana SayfaFırsat Projeleri216 Yapı, Teslime kadar kredi taksitlerini ödüyor

216 Yapı, Teslime kadar kredi taksitlerini ödüyor

216 Yapı, Çekmeköy’de inşa edilen 216 Butik projesinden konut sahibi olmak isteyenler için  “Teslime kadar kredi taksitlerini biz ödüyoruz” adıyla yeni bir kampanya başlattı. Buna göre 216 Butik’ten konut alanların kredi ödemelerini dairelerin teslimine kadar 216 Yapı gerçekleştiriyor. Projede yer alan 69 metrekare 1+1 daireler 170 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor

İnşaat sektörünün öncü kuruluşlarından 216 Yapı, Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik projesinden ev almak isteyenler için eşsiz bir kampanya düzenledi. “Teslime kadar kredi taksitlerini biz ödüyoruz” adını taşıyan kampanya kapsamında ev sahibi olmak isteyenlere büyük kolaylık sağlanıyor. Buna göre 216 Butik’ten konut alanların kredi ödemelerini dairelerin teslimine kadar 216 Yapı gerçekleştiriyor. 216 Butik’te daire teslimleri Şubat 2014’te başlıyor. Projede yer alan 69 metrekare 1+1 daireler 170 bin liradan, 118 metrekare 2+1 daireler 260 bin liradan, 143 metrekare 3+1 dairelerse 325 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.

Kira öder gibi

Düzenledikleri kampanya sayesinde konut sahibi olmak isteyenleri hem kredi taksidinden hem de kira ödeme yükünden kurtardıklarını söyleyen 216 Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Bilent Dündar, “Kampanya kapsamında daire bedelinin yüzde 25’ini peşin olarak alıyoruz. Geri kalan kısmı ise anlaşmalı bankamızdan kullanılan kredi ile 120 ay taksitlendiriyoruz. Fakat konut alıcısı taksitlerini evi teslim aldıktan sonra ödemeye başlıyor. Evlerin teslimine de 16 ay sonra başlıyoruz. Buna göre 16 taksiti biz ödüyoruz. Geri kalan 104 taksiti ev sahibi ödüyor. Yani konut alıcısı hem evinde yaşıyor, hem de borcunu ödüyor” dedi.
Diğer ödeme planları hakkında bilgi veren Bilent Dündar şunları söyledi: “Birinci ödeme şeklinde daire bedelinin yüzde 25’ini peşin alıyoruz, kalanı şirket bünyesinde vade farksız 36 ay taksite bölüyoruz. İkinci ödeme şeklinde ise yüzde 50 peşinat alıp, kalanı vade farksız 60 ay taksit yapıyoruz. Peşin alımlarda ise yüzde 20’ye varan indirim yapıyoruz. Bunun yanı sıra 216 Butik’ten ev almak isteyenler için birçok banka ile de anlaşma sağladık.”

Şubat 2014’te teslim edilecek

İstanbul’un Anadolu yakasının en gözde yerleşim yerlerinden biri olan Çekmeköy’de 5 bin metrekare alanda inşa edilen 216 Butik, üç blokta, 114 daireden oluşuyor. Yapımına Mart ayında başlanan 216 Butik,  17 ay sonra yani Şubat 2014’te tamamlanacak. Yüzde 70’i sosyal alanlara ayrılan 216 Butik’te yaz –kış kullanılabilen yüzme havuzu ve çocuk havuzunun yanı sıra gezi alanları, fitness center, sauna, açık/kapalı otopark, servis bekleme odası, çocuk oyun alanı, kamelya ve 24 saat güvenlik yer alıyor.

Merkezi konuma sahip

216 Butik merkezi konumuyla da dikkat çekiyor. Anadolu yakasının hızla büyüyen ve yenilenen bölgesi Çekmeköy Taşdelen’de bulunan 216 Butik, Boğaziçi ve FSM Köprüsü’ne 20 dakika, İkea, Meydan ve Buyaka Alışveriş Merkezi’ne 10 dakika, Sabiha Gökçen Havalimanı’na ve Üsküdar sahiline ise 20 dakika uzaklıkta yer alıyor. 216 Butik, Üsküdar Çekmeköy Metrosu’na ise 250 metre mesafede bulunuyor.